لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
بازی دشوار برابر تیمی با انگیزه ، سال قبل را فراموش کنیـد !

بازی دشوار برابر تیمی با انگیزه ، سال قبل را فراموش کنیـد !

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس در آستانه دیدار حساس بین یووه و اتلتیکو در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا ، در مورد بازی حساس فردا شب و شرایط بیانکونری گفت .

" تلاش برای پیروزی در DNA این تیم که من تحت هدایت دارم وجود دارد و من زمان خوبی برای تمرین دادن و گفتن نکات داشتم . ما در لیگ قهرمانان نباید گل دریافت کنیم و باید برای بیشترین کاری که می توانیم انجام دهیم تلاش کنیم "

" هدف اول در این زمینه رفتن به دور بعدی مسابقات است. پس از آن در ماه مارس مسئله این خواهد بود که ما به کجا می توانیم برسیم و قادر به انجام چه کاری هستیم "

" فردا یک بازی سخت و پیچیده خواهد بود ، تا حدودی به دلیل اینکه فردا با تیمی روبرو خواهیم شد که قدرتش در سخت کوشی ، اراده و داشتن انگیزه و بخصوص در کیفیت بازیکنان و تصمیم گیری هایشان است . در تکنیک و بخصوص زدن ضربه آزاد ، زیرا 8 گل از 11 گل بثمر رسانده توسط اتلتیکو مادرید در ضربات آزاد بوده و یکی از آن ها با پنالتی "

" این بازی خواهد بود که از نظر فنی بسیار بالا است ، بنابراین ما باید توانایی و مهارت آن ها را بخصوص در محوطه جریمه متوقف کنیم . زیرا شما با تیمی روبرو خواهید شد که توانیی ذهنی باورنکردنی دارد که می تواند فشار زیادی به شما وارد کند و در این سطح از رقابت می تواند مشکلات زیادی برای شما ایجاد کند "

دفاع یوونتوس 3 نفره یا 4 نفره خواهد بود ؟

" در موضوع دفاع 3 یا 4 نفره ، عملا دفاع با 4 بازیکن غیر ممکن خواهد بود زیرا آن ها تیمی به سمت دروازه شما خواهند آمد و همه بازینان باید دفاع کنند. اما این نگرش و تاکتیک (دفاعی) باید وجود داشته باشد و این چیزی است که شما می توانید با آن بازی به بازی تفاوت ایجاد کنید " 

" شما در بازی می توانید اثر زیاد سرمربی اتلتیکو را ببینید و این تیم شخصیت زیادی از این مربی گرفته است . بازیکنان اتلتیکو تلاش بسیار زیادی در طول بازی دارند و از روحیه بالایی در بازی برخوردار هستند "

" در طول بازی آن ها کنار و در نزدیکی هم هستند و با قدرت زیادی بازی می کنند و حتی تا دقیقه 95 بازی فشار زیادی می آورند . برای از بین بردن این فشار و پیدا کردن روزنه باید خیلی پر تلاش و هوشیار بود "

" دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکو کسی است که قهرمان جام جهانی شده و تا دقایق آخر برنده لیگ قهرمانان بوده . این یک بازی بزرگ و سخت برای ما است و احساسات زیادی را بدنبال خواهد داشت زیرا آن ها جذابیت بسیار زیادی دارند "

موراتا و یورنته ، دو مهاجم اسپانیایی یووه ..

" آن ها شخصیت متفاوتی دارند ، یورنته بازیکنی است که در محوطه جریمه بیشتر حضور دارد و می تواند شانس و موقعیت را به تیم بدهد و بازیکن هدف است . اما موراتا در فضاها حرکت می کند و تکنیک استثنایی دارد و البته باید پیشرفت کند چرا که او هنوز جوان است . شنبه گذشته او بازی و گلزنی کرد و همه ما خوشحال هستیم "

بازی با اتلتیکو در فصل گذشته همراه با میلان و شکست در این زمین ..

" زندگی عجیب و غریب است ! فصل گذشته شرایط من در میلان خوب نبود و من هیچ شانسی نداشتم و شرایط بدی را تجربه کردم . اما اکنون قرعه این شانس را به من داده است . من شانس دوباره برای بازی با اتلتیکو را پیدا کردم و زمانی که قرعه را دیدم لبخند زدم "

" این یک بازی متفاوت است زیرا بازی فصل گذشته در مرحله حذفی و حذف مستقیم بود اما این در مرحله گروهی است. با توجه به تمرین هایی که انجام دادیم من می توانم از بازگشت کاسرس و شک در مورد بازی بین ِ یورنته و موراتا بگویم "

مانژوکیچ بجای دیگو کاستا در اتلتیکو ؟

" دیگو کاستا بیشتر در عمق نفوذ می کند و ضربه نهایی را می زند اما مانژوکیچ بیش از یک بازیکن هدف است و در فصل گذشته کارهای بزرگی در بایرن انجام داده . هر دو هم خطرناک و هم با تکنیک هستند و این یک آزمون مهم برای بازیکنان ما خواهد بود "

چه کسی اتلتیکو را پیش می برد ؟

" قدرت آن ها در بازی تیمی است و بنابراین نیازی به کسی (یک بازیکن) ندارند "

" تاپیک بازی یوونتوس - اتلتیکو مادرید "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: